czyli best of coś-tam ;-) - Miszcze Whisky
loom - Śro Cze 07, 2017 10:36 am
różni ludzie, różne balony pompują, alkohol to biznes relacji;)
Wiktor - Śro Cze 07, 2017 11:00 am
...źle się wyraziłem: nie przeciętna whisky, tylko mediocre performance.
maudite - Czw Cze 08, 2017 4:01 pm
A co zrobić, jeśli ma się jeszcze najlepszą whisky świata z lat ubiegłych? Czy ona już nie będzie najlepsza? Czy teraz nie wypada już znajomym powiedzieć, że piją coś, co jest najlepsze, bo przecież wybrali coś innego? Czy ta "najlepszość" z whisky znika niczym kamfora? I czy najlepsza whisky z roku następnego jest lepsza niż whisky najlepsza z roku poprzedniego? Jak żyć, co pić?
loom - Pią Cze 09, 2017 5:45 am
Powiedz gawiedzi, że częstujesz najlepszą whisky roku X, Y, Z. Życie i picie są proste
Ruda - Pon Sty 22, 2018 9:47 pm
ach, ta słowiańska fantazja
http://www.milerpije.pl/a...-videoblog.html
gdyby nie te dodatki X....
Tomek1 - Wto Sty 23, 2018 10:34 am
Ogladalem i absolutnie nie rozumiem umieszczenia tego w tym dziale. Porownanie Tomka z np. Panem Cmokaczem jest sporym nadużyciem
Ruda - Wto Sty 23, 2018 11:11 am
Admin może wykasować, nie będę oponować.
Troszkę inaczej oceniam film jako klient i podejście marketingowe, ale to już może faktycznie nie w tym wątku. Bardziej bliżej mi do komentarzy pod filmem.
Adam Hochul - Wto Sty 23, 2018 5:16 pm
No niewiem Ruda, Twoich filmow jeszcze nie widzialem na youtubie, ale chcialem tylko dodac, ze kto jeszcze u Tomka nie kupil koszuli, powinien to czymszybciej nadrobic. Moze to zle o mnie swiadczy ale te koszule ktore kupilem po wyjezdzie z xMas to jedne z moich ulubionych.
Pozdrawiam,
Video-Adam
Ruda - Wto Sty 23, 2018 8:16 pm
Adam Hochul napisał/a: | kto jeszcze u Tomka nie kupil koszuli, powinien to czymszybciej nadrobić (...) |
O dziękuję nie skorzytam, za "dużo" elastanu, albo sesja zbyt "gorąca"
https://memadam.com/pl/p/Koszula-biala/58
Wiktor - Wto Sty 23, 2018 8:44 pm
Ech! Kiedy wszystko staje się marketingiem, zanika autentyczność komunikacji. Treść przefiltrowana i podawana przez maszynkę do zarabiania pieniędzy przestaje ciekawić, angażować, a zaczyna po prostu męczyć. Obsesja formy i formuły przejmuje całkowitą kontrolę nad rzeczywistością...
Niestety, TM stał się, na własne życzenie, swoim zinstytucjonalizowanym awatarem. Obcując z jego jakimkolwiek przekazem, nawet wydawałoby się całkowicie prywatnym, mam wrażenie kontaktu z bytem totalnie podporządkowanym misji autokreacji. Odczłowieczonej do bólu, jak te "koktajle" zamiast "drinków". Być może sprawdza się to u podstaw swoich biznesowo-społecznościowych założeń, być może generuje miliony lajków, ale dla mnie stało się nie do przełknięcia wirtualnie i dość nużące na stopie towarzyskiej
Ruda - Sob Sty 27, 2018 4:30 pm
Granica między komercją w dobrym stylu, a komizmem bywa cienka. Promowanie wszystkiego wbrew wizerunkowi jaki został stworzony budzi "kontrast" wiarygodności. No cóż są odbiorcy i odbiorcy. Należę do odbiorców wymagających jakości. Podpisuję się pod słowami Wiktora, w przekazie musi być autentyczność komunikacji, tak by powstała ciekawość, zaangażowanie. Z pewnością nie zażenowanie.
Epilogiem niech będzie film, który swego czasu mnie zaintrygował pomimo reklamy lub antyreklamy, jak kto woli
https://youtu.be/nTq9HVeeAZ8
pozdrawiam
Ruda
Wiktor - Pon Mar 05, 2018 2:26 pm
Nie da się nie wspomnieć. Uwielbiam marketingowy przekaz rodem z LVMH. Odpowiada wymaganiom rynku pozostając nienachalnym. Perfekcyjnie wykonane materiały, dopracowany design, spójna komunikacja. Historia Kelpie - morskiego potwora może wydawać się infantylną, ale zwróćmy uwagę na charakterystykę Committee Releases - są to wydania publikowane z okazji Ardbeg Day - święta, radosnej fiesty ku czci tych, dzięki którym destylarnia odrodziła się z upadku. W punkt.
(za pewnym znanym nam blogiem)
Ruda - Wto Mar 06, 2018 5:31 pm
Czepiasz się, Wiktorze, czepiasz , a gdybyś tak mainstreamowo manicure, pedicure, butelka whisky https://m.facebook.com/kiss.me.whisky/photos/a.1523234471326884.1073741828.1523222587994739/1952110345105959/?type=3&locale2=pl_PL&__tn__=-R , wówczas Festiwal - wiosna 2019 i masterclassy jakich jeszcze w PL nie było...
Wiktor - Wto Mar 06, 2018 7:24 pm
Uwielbiamy marketingowy przekaz rodem od Rudej.
Swoją drogą wiem. Wiem... Nie ma się czym chwalić. To tylko taka informacja dla mniej oblatanych. Albo sami zrobimy to porządnie, albo niech się festiwalami martwi kto inny
Trzymajtusię i - Wto Mar 06, 2018 7:27 pm
Ruda to ty? https://www.youtube.com/watch?v=dTEqgBdVOYo
|
|
|